mandag den 3. oktober 2011

Clara

I weekenden smuttede vi lige forbi 2 x bedsteforældre og fik 3 livsvigtige fornødenheder med hjem:

- Min gamle kuffert, som min far havde repareret

- Et biksemads-kit (alt hvad man skal bruge til at lave sin egen biksemad af min mors lækre flæskesteg; tilsæt kun løg!)

- 2 meget fine nye Clara-kjoler! Jeg kan jo ikke tage æren fra min mor for at have strikket dem, men det skal ikke stoppe mig i at vise stolt frem:


Detalje fra ryggen

Frossenpinden E! brugte sin Clara-kjole str. 0-3 mdr. (også min mors værk) rigtig meget sidste vinter, så de to nye skal nok flyve ind og ud af skabet i den kommende vinter.



De to kjoler er strikket af to forskellige typer garn, så derfor har de to forskellige udtryk.

Dejlige og lune skal de i hvert fald nok blive, og kær bliver hun også i dem, barnet.

15 kommentarer:

  1. Ihh nogle søde kjoler. Hvor er I heldige (især E!) ;)

    Kh

    SvarSlet
  2. Hejsa

    Jeg er faldet pladask for den smukke kjole og vil elske at få den strikket til min lille datter..Men jeg kan ikke finde opskriften nogen stedder..ved du hvor man kan få den? Eller kunne man lokke en kopi ud af din mor?? :-)

    kh fra Pernille pamillea@gmail.com

    SvarSlet
  3. Hej hvor får man den opskrift mon ?????

    SvarSlet