fredag den 16. marts 2012

E! med E! på

Arh men!!

Kan man få nok?!

Nej, vel??

Der er billeder af E! som baggrund på min pc, på opslagstavlen på arbejdet, på min mobiltelefon og ja; selv på mit dankort! (Nej, det er ikke en joke, det er en mulighed i denne bank).

Men alle I derude, som (også) har lækre unger, kender helt sikkert problemet; nok er ALDRIG nok!

Så da Strikkeoraklet købte en smart "scrap-selv"-bakke på et tidspunkt, bad hun mig om at pimpe den med E!-billeder.

Og det gjorde jeg så:


Det var ret nemt; bunden af bakken kan tages af, og så sætter man billeder på et stykke papir, og sætter passepartout-rammen over, så glasset på, og så bunden tilbage i bakken.



Og voila; en smart, fiks bakke, der skal stå i E!'s mormor og morfars nybyggede sommerhus, hvor den skal bruges til at slæbe kolde drikkevarer ud på terrassen på.

Aaaah! *drømmeromsommerferie*

- Måske er det bare det fantastiske vejr, vi har haft i dag?

19 kommentarer:

  1. Jeg må absolut kvalificere mig som dårlig mor for jeg har ikke rigtig billeder af pigerne andre steder end på bloggen, tsk tsk! Men til gengæld er det jo også tilgængelig fra flere digitale kilder.;-D

    SvarSlet
  2. Hun er en lækker-mås! Carl forefindes også på en musemåtte-herhjemme men det er vist også det..

    SvarSlet
  3. Wasir atau sering disebut ambeien (dalam bahasa inggris atau latinn disebut Hemorrhoid dan dalam bahasa kedokteran disebut Piles) adalah penyakit atau gangguan pada anus dimana Sphinchter Ani atau bibir anus, mengalami pembengkakan yang kadang-kadang disertai pendarahan

    SvarSlet